Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:25:50+02:00
# Dzień pierwszy – Stworzenie światła i oddzielenie go od ciemności.
# Dzień drugi – Stworzenie sklepienia niebieskiego oddzielającego wody górne od dolnych.
# Dzień trzeci – Stworzenie lądu i roślinności.
# Dzień czwarty – Stworzenie Słońca, Księżyca i gwiazd.
# Dzień piąty – Stworzenie zwierząt wodnych i latających.
# Dzień szósty – Stworzenie zwierząt lądowych i człowieka.
# Dzień siódmy - Odpoczynek Boga
60 4 60
2010-04-13T19:29:07+02:00
1. dzien pierwszy - stworzenie swiata i oddzielenie go od ciemnosci
2. dzień drugi – stworzenie sklepienia niebieskiego oddzielającego wody górne od dolnych
3.dzień trzeci – stworzenie lądu i roślinności
4.dzień czwarty – stworzenie Słońca, Księżyca i gwiazd
5. dzień piąty – stworzenie zwierząt wodnych i latających
6.dzień szósty – stworzenie zwierząt lądowych i człowieka
7. dzień siódmy - ten dzień traktują się wyłącznie jako dzień odpoczynku
112 4 112
1. dzien pierwszy - stworzenie swiata i oddzielenie go od ciemnosci
2. dzień drugi – stworzenie sklepienia niebieskiego oddzielającego wody górne od dolnych
3.dzień trzeci – stworzenie lądu i roślinności
4.dzień czwarty – stworzenie Słońca, Księżyca i gwiazd
5. dzień piąty – stworzenie zwierząt wodnych i latających
6.dzień szósty – stworzenie zwierząt lądowych i człowieka
7. dzień siódmy - ten dzień traktują się wyłącznie jako dzień odpoczynku
2010-04-13T19:29:52+02:00
Pierszy dzien - Stworzenie światła i oddzielenie go od ciemności
2 dzien - Stworzenie sklepienia niebieskiego oddzielającego wody górne od dolnych
3 dzien - stworzenie ladu
4 dzien - Stworzenie Słońca, Księżyca i gwiazd
5 dzien - stworzenie zwierzat
6 dzien - stworzenie zwierzat ladowych i człowieka
7 dzien - odpoczynek
48 2 48