Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T17:35:47+01:00
Grecja miała idealnie ułożoną Linię brzegową , co sprzyjało rozwojowi osadnictwa.
Na ową Linię brzegową składały się:
-Półwysep Peloponeski
-Szereg wysp z czego największą była Kreta
Kształtowaniu pomagało także to iż Grecja była zewsząd otoczona Morzami:
-Śródziemnym
-Egejskim
-Jońskim
-Kreteńskim
Osadnictwu sprzyjał także Klimat który był suchy i pozwalał hodować egzotyczne rośliny.
1 5 1
2009-11-04T17:43:12+01:00
Dobre płożenie:
- kraj płożony nad możrm
- wiele półwyspów
- ciepły klimat
- dobre warunki rolnicze