Odpowiedzi

2010-04-13T19:26:59+02:00
plantacje bananowców, trzciny cukrowej, kawy, palm kokosowych.
5 3 5
2010-04-13T19:29:38+02:00
Las równikowy to miejsce wilgotne . rosliny w lesie równikowym to liany , paprocie . uprawiaja ; kukurydza , proso , sorgo, kakaowce palmy oleiste, bananowce, maniok, ryż
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:30:48+02:00
Roślinność wilgotnych lasów równikowych dostarcza ludziom takich produktów, jak cynamon, pieprz, goździki oraz szlachetne gatunki drewna: mahoń, heban, balsy i palisander. Z niektórych tropikalnych roślin uzyskuje się substancje wykorzystywane do produkcji leków. W miejscu wyciętych lasów deszczowych ludzie zakładają plantacje bananowców, trzciny cukrowej, kawy, palm kokosowych.

W lesie równikowym rosną drzewa: bananowce,palmy,kakaowce,paprocie drzewiaste,mahoniowce.

Występują tam także pnącza, np.filodendrony,wanilia,liany
41 4 41