Odpowiedzi

2010-04-13T19:27:27+02:00
W środku okręgu narysować <cyrklem :D > okrąg.
najlepiej narysuj najpierw okrąg a potem na nim trójkąt
7 1 7
2010-04-13T19:27:56+02:00
Musisz wyznacyć 2 sieczne boków i w punkcie w ktorym sie zetkną dopasowac cyrklem promien koła i narysowac
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:29:22+02:00
Wpisanie okregu polega na narysowaniu trojkata rownorammiennego i wyznaczeniu w nim wyrokości. Wysokosc ta dzielisz na polowy (rowne) i w punkcie kładziesz igłe cyrkla i obrysowujesz kolo w srodku trojkata.
6 1 6