Odpowiedzi

2010-04-13T19:30:42+02:00
Tak w róznych miejscach ludzie bedą Cie inaczej postrzegac. Mogą nie sprzedać Ci czegoś itp.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:32:42+02:00
Religia moze byc problemem dla ludzi, poniewaz są różne wyznania. Jeśli np. dziewczyna z wyznania katolickiego zakocha się w chłopaku wyznania zielonoswiatkowcy, a on w niej to którys z nich będzie musiał zmienic wiare, a nie zawsze każdy chce.
1 1 1
2010-04-13T20:21:44+02:00
Tak, może. Najczęściej konflikty występują z powodu różnic w wyznawanych religiach. Wyznawcy jednej nie tolerują drugiej, i odwrotnie. Są nietolerancyjni.