PRAWDA CZY FAŁSZ?
W każdym graniastosłupie:
a. liczba wszystkich krawedzi jest podzielna przez 3
b. z kazdego wierzcholka wychodza 3 krawedzie
c. liczba wierzcholkow jst parzysta
d. sciany boczne sa przystajacymi prostokatami
e. scian bocznych jest tyle, ile krawedzi bocznych

proszę o dobre odpowiedzi, a nie szczelanie na chybił trafił bo to nie totolotek :) nd tym zadaniem wacha się mojąa ocena, może i banalne ale cóz ;)

3

Odpowiedzi

2010-04-13T19:36:00+02:00
A) Fałsz
b) prawda
c) prawda
d)Prawda
e) Fałsz.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:37:16+02:00
A. 12krawędzi tak
b tak
c tak 4 są
d nie rozumiem hyba tak
e nie krawędzi jest więcej
2010-04-13T19:38:37+02:00
A) falsz
b) prawda
c) prawda
d) fałsz
e) fałsz