Odpowiedzi

  • sun
  • Początkujący
2010-04-13T19:37:55+02:00
Czytając książki
automatycznie uczymy sie ortografii
dowiadujemy sie ciekawych rzeczy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:38:55+02:00
1. Czytanie ksiązek rozwija wyobraznie
2. czytanie ksiązek uspokaja i relaksuje
3 . zabija czas
4. Odciąga od komputera i internetu
5. mozliwosc zdobycia wiedzy i nowych ( interesujacych wiadomosci )
2010-04-13T19:39:05+02:00
Książki należy polecać bardzo dobrze jeśli naprawde takie są.Trzeba wymieniać jej cechy i opisywać zdarzenia które są ciekawe by pozsotawić czytenika w niepewności by sam sie dowiedział wszystkiego.