Odpowiedzi

2010-04-13T19:47:46+02:00
Cesarz boso, we włosiennicy przyszedł do papieża i zaczął błagać, płakać. Wzbudził litość i współczucie w słuchających, a ci dziwili się, że papież nie chce zdjąć z niego klątwy, że ma zatwardziałe serce. Zaczęli błagać papieża, by tą klątwę zdjął, uległ on prośbom.
55 3 55
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:47:52+02:00
Cesarz stojąc przez trzy dni przy bramie zamku zdjąwszy szaty królewskie boso we włosiennicy nie szybko przestał błagać z wielkim płaczem zmiłowania i przebaczenia aż do tąd kiedy wszyscy usłyszeli te jęki, które wzbudziły w nich współczucie wstawili się za niego z wieloma prośbami i łzami dziwili się niezwykle twardego serca króla. W końcu skruchą jego i tym błaganiem wszystkich, którzy w tym uczestniczyli zdjął klątwę z cesarza.
74 4 74