Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:40:03+02:00




Hej

W pierwszych słowach mojego listu chciałabym Cię serdecznie pozdrowić . Pisze do Ciebie ponieważ wczoraj pisałam test szóstoklasisty . Już po wszystkim ale nadal się bardzo denerwuję czuję jakby serce podchodziło mi do gardła a nogi uginały jak z waty. Mam w głowie mętlik gdyż boje się jakie otrzymam wyniki . Nie wiem co myśleć przez ten ciągły stres nie moge skupić się na nauce . po mimo tego że najgorsze juz za mną to nadal się martwię . Odpisz proszę .
Twoja koleżanka Kasia
2010-04-13T19:46:36+02:00
Witam cię (ktoś tam)
Chciałam bym/chciał bym ci się pochwalić o teście naprawdę rewelacyjnie go napisałam/napisałem choć na pewno będę miała/miał troszkę błędów jak każdy myślę że on bardzo dobrze mi poszedł :) mam także pytanie jak się czujesz ? co porabiasz ? . Zróbmy sobie kiedyś jakieś spotkanie na rowerach i porozmawiamy :)


Ps.Proszę odpisz na mój list :)