Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T18:05:24+01:00
Mojm zdaniem znaczy to że ludzie mają już wiele bobroć od boga i Bóg im już wiele dał, są blisko by mieć wszystko ale nie mogą dojśc do wszystkiego przez swoje zachowanie i swoje postępowanie, dopiero jak będą wpełni wpożadku bug da im wszystko.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-04T18:47:17+01:00
To znaczy że królestwo jest zawsze na wyciągnięcie ręki jeśli się postaramy. będziemy dobrze czynić, bóg wyciągnie do nas rękę w tródnej sytuacji. Po smierci bóg da nam życie ,, szczęśliwe''. Królestwo boże jest wśród nas lecz musimy najpierw je dostrzec. Być miłym dla innych. Wtedy będziemy coraz bliżej boga i królestwa Bożego

tylko tyle bo więcej nie zdołam wymyślić :P
1 5 1