Wyjaśnij przysłowia :
"śpiszmy kochać się ludzi tak szybko odchodzą"
"nie bądź pewny że czas masz bo pewność niepewna"
" nie pisz o tym zbyt często lecz pisz raz na zawsze"
nigdy nie wiadomo mówiąc o miłości czy pierwsza jest ostatnią czy ostatnia pierwszą"


pomóżcie pilne

2

Odpowiedzi

2010-04-13T19:42:45+02:00
1."śpieszmy kochać się ludzi tak szybko odchodzą"-
- Abyśmy kochali się i szanowali na codzień , nie kłócili się ... ponieważ ludzie szybko od nas odchodzą (umieraja)

wiem to ;D
Ale może i coś pomoże ;*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:56:43+02:00
1.Musimy doceniać ludzi i być blisko nich bo zazwyczaj dopiero zaczynamy ich doceniać gdy odejdą,ale wtedy już na to za późno;
2.Nie możemy być pewni niczego,nawet planując dalsze życie musimy wziąć pod uwagę to że w każdej chwili nasz czas może się skończyć,wiec powinniśmy żyć pełnią życia i się nim cieszyć;
3.Czyli ważne jest nie to ile razy coś przysięgamy lub obiecujemy, ale to czy płynie to z serca i jest szczere;
4.Czyli nie wiemy co zaplanowało nam życie.Jaki los czeka nas w przyszłości.Może ktoś kogo spotkamy już jutro będzie tą najważniejszą osobą a może nam się tak tylko wydawać i obecna znajomość będzie przelotna.Lub gdy uznamy że jesteśmy z kimś kto nie jest tym/tą jedyną i gdy stracimy tą osobę uświadomimy sobie że to właśnie była ta miłość
liczę na naj:)