Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:43:05+02:00
Plastikowa doniczka,torebka foliowa,tubka po paście,opakowania po tabletkach,zabawki,szczoteczka ... tak mysle ; p
2010-04-13T19:43:54+02:00
· oringi
· uszczelki do łożysk krytych
· tulejki do amortyzatorów
· uszczelki do zaworów i butli gazowych
· uszczelki zapalacza gazu
· wyroby gumowe ogólnego zastosowania
· simeringi
· Izolacja przewodów elektrycznych
· kosze do łożysk tocznych
· tłoczyska do pralek automatycznych
· zaciski
· tulejki
· czujniki temperatury
· wieszaki
2010-04-13T19:44:42+02:00
Plecak,płyta,flaga,patyczek do lizaka,rura plastikowa,ubranie.oprawka,butelka,piłka