Odpowiedzi

2010-04-13T19:44:26+02:00
Wg. mnie na obszarze stepów powinno dominowac hodowanie zwierząt. Pamiętajmy że zwierze zawsze jest najwierniejszym przyjacielem człowieka. Przypomnijmy sobie opowiadanie w którym jeden czowiek nie martwił się o siebie i oto że go zabiją a tylko o swoje zwierzęta, które mu były zawsze wierne.
Mam nadzieję, że pomogłam, liczę na nagrodę.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:44:59+02:00
Moim zdaniem na obszarze stepów powinna dominować uprawa roślin, bo bez pożywienia zwierzęta roślinożerne nie będą w stanie przeżyć, a wtedy drapieżcy będą na nie polować.
2 5 2
2010-04-13T19:45:17+02:00
Oczywiscie uprawa roslin poniewaz jest tam bardzo żyzna gleba chodz jest malo opadow.
1 5 1