Odpowiedzi

2009-11-04T17:35:58+01:00
500zł rachunki,(prąd,gaz,elektryczność,woda)800zł żywność,100zł korepetycje (mat,pol)600zł zakup ubrań ,100zł kieszonkowe,środki czystości 150zł,
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • adas
  • Rozwiązujący
2009-11-04T17:37:08+01:00
Rodzina czteroosobowa mieszka w bloku, ma mieszkanie czynszowe, dochod 3 tys zl
energia - 200zl
gaz - 100zl
internet - 60 zl
abonament tv 60zl
telefon 300 zl
lekarstwa 100zl
jedzenie 1000-1200
mieszkanie 600zl
kieszonkowe 200zl
korepetycje 200zl

=2820zl


:)
6 3 6