Słuchajcie...Pani organizuje u nas taki mini mam talent...Ja chcialabym cos zaspiewac ale kompletnie nie wiem co mam zaspiewac?! Plisss napiszcie tytuły jakiś fajnych piosenek..:) takich ktorymi mialabym szanse zajac jakies miejsce..:) Proosze jak najwieceej!...:):):):)


Dzieki z gooryyyy...!..:):)

3

Odpowiedzi

2010-04-13T19:43:40+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:46:25+02:00
Rzeka marzeń bardzo śliczna piosenka i łatwa:)
A inne to:
w Strugach deszczu
Chcę tu zostać
Od dziś
List (chociaż nie iwem czy ci sie spodoba):) trydno ja zaspiewac:"d
Będę gdzieś
Tam gdzie ty
Mali wielcy
Siła marzen


2010-04-13T20:39:54+02:00
Na topie jest Kesha z piseenka Tik Tok
mozesz tez wejsc na eska i zobaczyc top 10