Odpowiedzi

2010-04-13T19:46:40+02:00

Krynica
Kalwaria Zebrzydowska
7 2 7
2010-04-13T19:46:47+02:00
Program wycieczka piesza górska Beskid Sądecki Termin: 01-03.05.2010 Liczba uczestników: 20 osób (uczestnicy) 1 osoba jako opieka 1 pilot Środek transportu: Komunikacja miejska ogólnodostępna Wyżywienie: 2 posiłki dziennie (śniadanie ,obiadokolacja) 1 dzień : Nowy Sącz- Łabowa –Uhryń - Hala Łabowska 2 dzień ; Hala Łabowska- Łomnica Zdrój – Piwniczna Zdrój-Rytro - Przehyba 3 dzień : Przehyba – Szczawnica Program szczegółowy Dzień 1: 01-05-2010 7:30- Zbiórka...
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:51:20+02:00
Pasma: Sudety, Sudety zachodnie,Góry Świętokrzyskie,Karpaty,Beskidy Zachodnie.
Obiekty turystyczne:
-Beskid Śląski
-Szczyrk
-Gorce i Beskid Wyspowy
-Beskid Sądecki
-Krynica
-Wieliczka
-Stary Sącz
4 3 4