Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:47:19+02:00
-substancje mające destrukcyjny wpływ na biotop .
-energie mające destrukcyjny wpływ na biotop .
-działalność człowieka np. fabryki , wycinki lasów
-są zjadana przez drapieżniki .
2010-04-13T19:48:50+02:00
1..Zanieczyszczenia i skażenia wód powierzchniowych środkami chemicznymi, nawozami sztucznymi, detergentami, metalami ciężkimi, glinem zabijającym skrzek zwierząt.........
2...Spłycanie się i zarastanie zbiorników stawów i jezior.....
3.. zmiany klimatyczne......
4..Dziura ozonowa......
5..epidemie groźnej choroby..

:P
2010-04-13T19:57:02+02:00
- zanieczyszczenia wód
- występowanie kwaśnych deszczy
- obniżenie poziomu wód gruntowych
- likwidacja siedlisk
1 5 1