Odpowiedzi

2009-11-04T17:34:50+01:00
Jurand - dzielny, odważny rycerz o dobrym sercu. Krzyżacy zabili jego żonę Annę, co on postanowił pomścić. Kiedy się do nich udał, musiał się upokorzyć, po czym została mu odcięta ręka i wypalone oko. Musiał się upokorzyć szukając sprawiedliwości. Był bardzo dobrym ojcem dla swej najukochańszej córki Danusi.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T17:45:03+01:00
Jurand ze Spychowa jest dla mnie odważnym rycerzem ponieważ był na wielu wojnach i nie wie co to strach. Jest dla mnie rówież ideałem ponieważ nie są mu obce Słowa " Bóg Honor i Ojczyzna".
Na początku dla mnie jest on postarchem i myśle ze nie tylko dla mnie. Jest Rycerzem nie wybaczajacym i mściwym. Chciałabym miec go za swojego Ojca poniewaz był by dla mnie wzorem do naśladowania.