Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-16T19:00:37+02:00
Http://www.szkolnictwo.pl/test,4,3275,2,U%C5%BCytkowanie_i_zagro%C5%BCenia_w%C3%B3d_s%C5%82odkich
wejdz sobie na tą strone i tam powinno byc.
ja to mialam i dostałam 5 wiec mam nadzieje ze pomogłam ;]
2010-04-16T19:30:25+02:00
Na tej stronie coś jest . Bo ja brałam z niej :)


http://www.szkolnictwo.pl/test,4,3275,2,U%C5%BCytkowanie_i_zagro%C5%BCenia_w%C3%B3d_s%C5%82odkich