Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T17:43:17+01:00
Delta=b^2 -4ac
delta=(-4/3)^2-4(-2/3*2)=16/9+16/3=16/9+48/9=64/9
pierwiastek z delty wynosi 8/3
x1=(-4/3-8/3)/-4/3=3
x2=(-4/3+8/3)/-4/3=-1

Odp: Miejsca zerowe to 3 i -1.
2009-11-04T17:44:24+01:00
Δ=b²-4ac
Δ=(-4/3)²-4*(-2/3)*2
Δ=16/9+16/3=16/9+48/9=64/9
√Δ=8/3
Δ>0 wiec sa dwa miejsca zerowe
x₁=4/3-8/3
⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻ = -4/3/4/3=-1
2*2/3

x₂=4/3+8/3
⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻⁻=3
2*2/3
Nie wiem czy dobrze ale ja bym to tak rozwiązał ;)