Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T21:35:45+02:00
Najwiekszy wyz demograficzny w polsce po wojnie lata 46-50 ,

2. jedną z najważnijeszych cech każdego społeczeństwa jest sktruktura wiekowa, określa ona udział poszczególnych grup wiekowych w ogólnej liczbie ludności danego kraju/.
  • Użytkownik Zadane
2010-04-13T21:37:29+02:00
1.
największy wyż był w XIX wieku dokładnie w 1992 i wynosił on 19,50
38418 18708 19710
razem kobiety mężczyźni
2. Nie chce Ci namieszać najlepiej zobacz w książce lub poszukaj w internecie.
Miło że mogłam pomóc;)