Odpowiedzi

2010-04-13T19:51:01+02:00
Pada śnieżek pada ,
Mrozik mrozi mrozi ,
Cóż to za zagadka ?
2010-04-13T19:56:34+02:00
Na placu zabaw codziennie stoi
Nawet brzydkiej pogody się nie boi!
Leci w górę, na dół znowu
Każdy się chce na niej bawić nawet w nowiu!
A gdy wejdziesz, po rundach kilku
Krzykniesz: Zabawa jest bez liku!
Powiedz proszę, czym jest ta rama
Na której zawsze z tobą jest twoja mama!

odp. Huśtawka

Polecam się na przyszłość w razie pytań pisać na gg 5891597 pozdrawiam Tutti123 :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:58:58+02:00
Twardy jak skała
Lśnący jak miód
Myszka się go bała
Jest to po prostu lód.