Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T17:48:06+01:00
Wykres - http://fotozrzut.pl/zdjecia/d0254f2e2a.jpg
2 5 2
2009-11-04T17:51:53+01:00

Ten wysoki chłopak w okularach okradł wczoraj pobliską stacje benzynową.

grupa podmiotu:
Ten wysoki chłopak w okularach

grupa orzeczenia:
okradł wczoraj pobliską stację benzynową

rozbiór gramatyczny:
ten-zaimek
wysoki-przymiotnik
chłopak-rzeczownik
w-przyimek
okularach-rzeczownik
okradł-czasownik
wczoraj-okolicznik
pobliską-przymiotnik
stację-rzeczownik
benzynową-przymiotnik

rozbór logiczny:
Chłopak <-- okradł

Widzę że tam już jest podany wykres.
1 1 1