Odpowiedzi

2010-04-13T19:52:12+02:00
Praca morze być szansą na lepsze życie.
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:55:32+02:00
Praca może być szansą na lepsze życie . Człowiek pracujący kształtuje swoje umiejętności. Może sie rozwijać i w pełni kożystać z życia. W dalszej przyszłości ma większe szanse na robienie tego co kocha. Każdy człowiek intensywnie pracujący w dobrej wierze ma satysfakcje z tego co zrobił i będzie robił. Nabiera chęci do dalszej pracy po osiągnięciach jakie nastąpią .


Myśle że troszke pomogłam . :D
pozdr.
16 3 16
2010-04-13T20:46:11+02:00
Praca może być szansą na lepsze życie i rozwinięcie się intelektualnie . dzięki pracy możemy skończyć studia i zdobyć dobrzepłatny zawód . możęmy myśleć logicznie ;)
4 2 4