Mam zadanie z informatyki , aby zrobić prezentację .
materiały już mam , ale mam problem z microsoft office powerpoint.
chciałabym zrobić coś takiego, aby było zdjęcie a na nim tekst .
proszę o wytłumaczenie krok po kroku jak to zrobić , a jak tak nie można to jakieś inne rzeczy , żeby fajnie wyglądało . : DDD
kuszące 30 ptk . : - d

3

Odpowiedzi

2010-04-13T19:55:28+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:02:05+02:00
To zależy z którego roku masz wersję POWER POINTA 2007 (obec.y) czy mzoe starszą wersję 2003.

Ale jeżeli jeżeli masz powerpointa 2007 to ci wytlumacze jak dodać obrazek krok po kroku a na nm tekst.

A więc :

1.Odpalasz program.
2.Na górze masz zakładki wchodzisz w zakładkę WSTAWIANIE.
3.Po lewej stronei masz obraz klikasz go i otwierasz sobie obrazek (TEGO JUZ CHYBA NIE MUSZĘ TŁUMACZYC JAK TO ZROIBC :p)
4.Gdy masz juz obrazek klikasz na gorze tez w tej samej zakldce mniej wiecej po środku masz cos takiego jak WSTAW POLE TESKTOWE. Klikasz w to. Myszką zaznaczasz jaki ma być zakres obszaru tekstu który bedziesz pisał.
Wpisaujesz go i gotowe.

5.Jeżeli jestes zainteresowany tym to jeszce po wpisaniu tekstu mozesz mu nadac tak zwane BJAERY czyli zmieniasz styl, kolory tekstu, itp. Mozesz także dodać tak efekty do tego tesktu.

To by było na tyle.
Pozdrawiam.
2010-04-13T20:05:04+02:00
Klikasz na obrazek, naciskasz prawy przycisk myszki dajesz KOLEJNOŚĆ --> PRZESUŃ NA SPÓD :)