Odpowiedzi

2010-04-13T20:00:15+02:00
Módlmy się za zmarłych pod Smoleńskiem.
Módlmy się za ich dusze.
Przebaczmy wszystkie ich grzechy.
Pomódlmy się za rodziny zmarłych.
NIech Bóg obejmmie ich łąskami i opoeką...
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:05:09+02:00
Boże, czemu zabrałeś tylu ważnych ludzi którzy tak bardzo wysłużyli się polsce.
To oni chcieli aby Polska stała się lepsza.
To oni służyli jej i zginęli na służbie jej.
Lecąc do Katynia nie wiedzieli, że będzie to ich ostatni lot.
Lot ku przeznaczeniu.
Boże prosimy Cię, abyś przyją do nieba Wszystkich ludzi, krórzy zginęli w Smoleńsku i spraw, abyśmy nigdy nie zpomnielli o prezydęcie Lechu Kaczyńskim jego żonie Marii i wszystkich generałów, polityków, prezesów i całej załogi.
2 4 2