Odpowiedzi

2010-04-13T20:09:00+02:00
Na pewnym koncercie było aż 1883 osób.Byli oni podzieleni na 3 części :
1.Dla tych którzy zapłacili za lepsze miejsca
2.Dla tych którzy zapłacili za gorsze miejsca
3.Dla tych którzy zapłacili za najgorsze miejsca
Oblicz ile osób było w każdej z tych części.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:09:02+02:00
Kasia ma 1628 naklejek a Ania ma mniej naklejek o 5 razy.Ile naklejek ma Ania?



1628:5=325 reszta 3



Odp.Ania ma 328 naklejek.