Liczebniki po Rosyjsku
następujące liczebniki:
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59
Proszę pisać tak np
10-
11-
aha jeżeli możecie napiszcie pisane liczebniki po rosyjsku

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:07:46+02:00
00 - ноль
01 - один
02 - два
03 - три
04 - четыре
05 - пять
06 - шесть
07 - семь
08 - восемь
09 - девять
10 - десять
11 - одиннадцать
12 - двенадцать
13 - тринадцать
14 - четырнадцать
15 - пятнадцать
16 - шестнадцать
17 - семнадцать
18 - восемнадцать
19 - девятнадцать
20 - двадцать
21 - двадцать один itd.
30 - тридцать
40 - сорок
50 - пятьдесят
60 - шестьдесят
70 - семьдесят
80 - восемьдесят
90 - девяносто
100 - сто
23 4 23
2010-04-13T20:36:15+02:00
10- Десять
11- одиннадцать
12- двенадцать
13- тринадцать
14- четырнадцать
15- пятнадцать
16- шестнадцать
17- семнадцать
18- восемнадцать
19- девятнадцать
20- двадцать
21- двадцать один
22- двадцать два
23 -двадцать три
24 - двадцать четыре
25 -двадцать пять
26 -двадцать шесть
27 - двадцать семь
28 -двадцать восемь
29 -двадцать девять
30- тридцать
31- тридцать один
32- тридцать два
33- тридцать три
34- тридцать четыре
35- тридцать пять
36- тридцать шесть
37- тридцать семь
38- тридцать восемь
39- тридцать девять
40- сорок
41- сорок один
42- сорок два
43- сорок три
44- сорок четыре
45- сорок пять
46- сорок шесть
47- сорок семь
48- сорок восемь
49- сорок девять
01 - один
02 - два
03 - три
04 - четыре
05 - пять
06 - шесть
07 - семь
08 - восемь
09 - девять
10 - десять
11 - одиннадцать
12 - двенадцать
13 - тринадцать
14 - четырнадцать
15 - пятнадцать
16 - шестнадцать
17 - семнадцать
18 - восемнадцать
19 - девятнадцать
20 - двадцать
21 - двадцать один itd.
30 - тридцать
40 - сорок
50 - пятьдесят
60 - шестьдесят
70 - семьдесят
80 - восемьдесят
90 - девяносто
100 - сто