Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:00:47+02:00
A)7mm=0,7cm
12cm7mm =12,7cm
1mm=0,1cm
10cm2mm=10,2cm
b)
21=?m
4m 21cm=4,21m
8cm=0,08m
5m8cm=5,08m
c)
125m=0,125 Km
1km 125m=1,125km
63m=0,063km
3 km63=3,063km
1 5 1
2010-04-13T20:00:51+02:00
7mm = 0,7cm
12 cm 7mm = 12,7cm
1mm = 0,1cm
10cm2mm = 10,2cm

21=?m - brak jednostki nie da się zrobić ;x
4m21cm=4,21m
8cm=0,08m
5m8cm=5,08m

125m=0,125km
1km125m=1,125km
63m=0,063km
3km63m=3,063km
1 5 1
2010-04-13T20:01:54+02:00
A)7mm=0,7cm
12cm7mm =12,7cm
1mm=0,1cm
10cm2mm=10,2cm
b)
21=?m - nie napisałaś czego
4m 21cm=4,21m
8cm=0,08m
5m8cm=5,08m
c)
125m=0,125 Km
1km 125m=1,125km
63m=0,063km
3 km63cm=3,063km
1 5 1