Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T17:41:37+01:00
1) myli pozytywnie / mysli negatywnie
2) okazuje zadowolenie / nie wykazuje zadowolenia z osoągnietej rzeczy
3) zawsze uśmiechniety / czsem sie usmiechnie ale to przypadki
4) ma poczucie humoru / trudno go rozmieszyc
5) pracuje sam / szuka pomocy u kolegow z nadzieja ze sciagnie prace
6) ładnie wygląda (dba i wyglad) / wsztskoi mu obojetne
13 3 13
2009-11-04T17:46:44+01:00
Optymista:
- Zawsze patrzy na świat widząc same Dobre cechy
- Wykorzystują swoją wyobraźnię
- Uwielbiają "Głosić Dobre Nowiny"
- Rozwijają swoją wdzięczność
- Prawie nigdy nie są zdziwieni faktem iż temu zadaniu nie podołają
- Nie pozwalają złym myślom dać góry nad ciałem
Pesymista:
- Zawsze mają Szary nastrój
- Zawsze widzą tyle złe cechy
- Wierzą iż Fart nigdy do nich nie zawita
- Często Depresja
- Zawsze stawiają na Nieudaną rzeczywistość
- MYślą, że nigdy sobie w niczym nie poradzą

PS. Tylko tak umiałem ;)
14 4 14
2009-11-04T18:14:17+01:00
Optymista- radosny,uczciwy,usmiechniety,sumienny,kolorowy,fajny
Pesymista-zly,gorliwy,posępny,niedobry,wymagający,głupi
21 3 21