Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:09:12+02:00
Katastrofa, która miała miejsce w sobotę 10 kwietnia bieżącego roku wstrząsnęła nami dogłębnie. Polska straciła tylu ludzi, tylu wybitnych postaci na tle naszego narodu. Prezydent wraz z małżonką, wielu księży, posłów, matka solidarności, prawosławny kapłan, wszyscy zginęli śmiercią tragiczną! Nasuwa się wiele pytań: Dlaczego akurat stało się to w dniu 70 rocznicy zbrodni katyńskiej? Dlaczego Polacy? Dlaczego tyle osobistości narodowych. Na te pytania jest bardzo trudno powiedzieć. Ile osób, tyle odpowiedzi. 7 dni żałoby to za mało. Nic nie da nam tego wynagrodzić. Ludzie, którzy zginęli zostawili swoje dzieci, żony, mężów, wnuki. Byli matkami i ojcami. To trudne Co im to wynagrodzi? Żyjemy chwilą, jutro nas może nie być. Lecz to jutro. A teraz? Trudno dobrać jakiekolwiek słowa. Słowa żalu, słowa smutku, słowa goryczy i straty... Życie jest kruche. Ale to minęło. Nikt ich nam nie zwróci. Możemy jednak być z nich dumni, z tego co dla nas uczynili...
2010-04-13T20:15:55+02:00
Jest mi bardzo przykro z powody katastrofy. Gdybym mogła(mógł) cofnąć się w czasię , to bym najchętniej zakazał(ała) lecieć tym samolotem. Współczuję rodzinom ofiar.

Dalej niewiem ale mozesz ziac to jako początek.