Odpowiedzi

2010-04-13T20:06:18+02:00
zaproszenie
serdecznie zapraszam klase III na wystawe poświeconą zyciu i twórczości Ernesta Hemingway. wystawa odbedzie sie 23.05.2010r. o godzinie 15:00 w domu kultury w Łodzi.
prosimy o przybycie.
organizator wystawy
Andrzej Kołek
1 5 1
2010-04-13T20:07:12+02:00
ZAPROSZENIE
serdecznie zapraszam wszystkich na wystawe poświęconą życiu i twórczości Ernesta Hemingway . wystawa odbędzie sie ______________(data) o godzinia ______(godzina) w ______________________ (miejsce wystawy) .



serdzecznie zapraszam __________(autor zaproszenia)













2.uwaga dnia____________(data) w _____________ (miejsce zbiórki) o godzinie _____ (godzina ) odbędzie sie zbiorka makulatury , na którą serdecznie zapraszamy . pomóż środowisku !



______________(podpis)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:09:47+02:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam Sz.P Annę Lis na wystawę poświęconą twórczości Ernesta Hemingwaya organizowaną w naszej szkole , która będzie miała miejsce dn.10.05.2010r o godz 12.00 na małej sali gimnastycznej w naszej placówce.
Celem wystawy jest zapoznanie młodzieży z dziełami pisarza.
organizatorzy:
klasa 6b wraz z wychowawcą


Ogłoszenie
Informuje, iż 20.03.2010r w naszej szkole odbędzie się zbiórka makulatury zorganizowanej przez samorząd uczniowski.Wszystkich chętnych do wzięcia udziału w zbiórce zapraszam do zgłaszania się do nauczycieli wychowania fizycznego w naszej szkole.

dyr.Barbara Klink
1 2 1