Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T17:44:01+01:00
Niegdys mieszkano w domach prosto zbudowanych.
Teraz mamy mozliwosc mieszkania w wygodnych i luksusowych willach.
Naszym przdokom z okolo 2000 lat temu nawet sie nie sniły wygodne fotele, łózka, jacuzzi czy inne wygody w domu.
Jest to wielki postęp cywilizacji.
52 3 52
2009-11-04T17:44:29+01:00
Dom jest znakiem postępu cywilizacji ponieważ kiedyś ludzie musieli mieszkać pod gołym niebiem lub w szałasach. A teraz to ludzie mają pełną wygodę w domach.
39 2 39
2009-11-04T18:11:03+01:00
- kiedyś ludzie mieszkali w małych domkach z drewna i dachach z siana, a teraz mamy duże piękne domy,
- mamy teraz piękne sofy ze skóry,
- mamy piękne meble z drewna,
- kiedyś były tylko drewniane krzesła, a teraz mamy piękne fotele i inne piękne rzeczy.
54 4 54