Odpowiedzi

2009-11-04T17:42:16+01:00
Niektóre organizmy są przystosowane do życia w wodzie, oczywiście także jest potrzebna do przeżycia-tzn. do picia lub ochłodzenia się np.w krajach afrykańskich, gdzie w dzień jest bardzo gorąco.Niektóre zwierzęta rozmnażają się tylko w wodzie-tam składają jaja.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T17:44:37+01:00
Woda jest bardzo ważna dla każdego organizmu żywego ,gdyż
jest podstawą płynów ustrojowych,rozpuszcza pokarm i odpowiada za jego transport, wspomaga wchłanianie pożywienia z jelit, zwilża błony śluzowe, stawy i gałkę oczną.




6 3 6