Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-13T20:06:57+02:00
Trapez: 1/2*(a+b)*h
trójkąt:1/2*a*b
kwadrat:a*a
prostokąt:a*b
pole powierzchni: P=Pp*Pb
1 5 1
2010-04-13T20:11:33+02:00
Kolega wyżej się pomylił a*b pole kwadratu hahaha
sama definicja mówi kwadrat nie prostokąt kolego
a2 (kwadrat ) to jest pole xd



P = [(a+b)* h] : 2 – pole trapezu




P = a2 – pole kwadratu




P = 0,5 * a * h - pole trójkąta



Pomogłem daj naj :D
aha pola bocznego trójkąta nie ma tylko jest pole boczne stożka
tak dla przypomnienia . :D

Pb = пrl – pole boczne stożka