Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:09:00+02:00
Mona Lisa
Ostatnia wieczerza
Dama z gronostajem
Jan Chrzciciel
La Bella Principessa
La Belle Ferronière
Madonna Benois
Madonna w grocie
Madonna z goździkiem
Madonna z kądzielą
Pokłon Trzech Króli
Portret Ginevry Benci
Portret muzyka
Święta Anna Samotrzeć
Święty Hieronim na pustyni
Zwiastowanie


Zaginione obrazy
Bitwa pod Anghiari
Leda z łabędziem
Madonna z Dzieciątkiem i kotkiem
Meduza
Salvator Mundi
Wizje świętego Bernarda
9 4 9
2010-04-13T20:09:26+02:00
* Zwiastowanie (Uffzi, Florencja)
* Portret kobiety – Pani z Lichtenstein (National Galery of Art., Waszyngton)
* Madonna z kwiatem – Madonna Benois (Ermitaż, Petersburg)
* Madonna z goździkiem (Alte Pina kotek, Monachium)
* Pokłon Trzech Króli (Uffzi, Florencja)
* Święty Hieronim (Pinacoteca Vaticana, Rzym)
* Madonna wśród skał (Luwr, Paryż; inna wersja National Galery, Londyn)
* Madonna karmiąca dzieciątko – Madonna Litta (Ermitaż, Petersburg)
* Ostatnia Wieczerza (Refektarz klasztoru Santa Maria delle Grazie, Mediolan)
* Dama z gronostajem (Zbiory Czartoryskich, Muzeum Narodowe, Kraków)
* Gioconda – Mona Liza (Luwr, Paryż)
* Święta Anna Samotrzecia (Luwr, Paryż)
* Św. Jan Chrzciciel (Luwr, Paryż)
4 4 4