Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:14:31+02:00
Chciałbym udać się do Egiptu.Pragnę zobaczyć piramidy, świątynie, sfinksy,nekropole i sarkofagi. Chcę też ujrzeć grobowiec Faraona. Byloby to dla mnie wspaniale przezycie. To naprawdę cudowne miejsce i bardzo chcialabym poczuc panujacy tam klimat. Interesuja mnie rzeczy pelne przygod i kto wie, moze taka podroz zaowocowalaby w przyszlosci. Moglabym dzieki niej zostac slynnym archeologiem lub naukowcem. Mam nadzieje, ze wszystko jeszcze przede mna! Czekam na tę podroz marzen!

Dostanę NAJ? ;D
6 4 6
2010-04-13T20:18:22+02:00
Chcialabym odwiedzic Kraków poniewaz jest tam wiele ciekawych zabytków i jest polozony nad naszą piękną rzeką Wisłą
Na Wawelu bedzie pochowana nasza zacna para prezydencka,
także pogrzeb Zbigniewa Wassermana odbędzie się w Krakowie.
Chcialabym również zwiedzic kościół Mariacki, i Sukiennice.
Moim zdaniem Kraków jest bardzo ciekawym miastem, nawet tylko dlatego ze byla to kiedys stolica Polski.
5 3 5