Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T17:49:24+01:00
Warszawa 04,11,2009 r.
Szanowny Panie wójcie !
Uprzejmie prosimy o pozytywne rozpatrzenie naszej petycji. Zwracamy się z prośbą o polepszenie stanu dróg w gminie. Nasze drogi nie są zbyt komfortowe , a zdarza się również , że w niektórych miejscach są popękane. Dlatego prosimy o ich ulepszenie jeśli to będzie możliwe i budżet na to pozwala. Serdecznie prosimy o jak najszybszą odpowiedź.
Mieszkańcy miasta.
2 5 2
2009-11-04T18:12:58+01:00
(nazwa)dnia 11 Października


Drogi panie wójcie

Wieś/Miasto(nazwa) uprzejmie prosi o polepszenie stanu drog . na asfalcie są groźne dla życia dziury powodujące wiele wypadków
uprzejmie proszę o rozpatrzenie sprawy i podjęcie mądrej decyzji


Z poważaniem mieszkańcy (nazwa wsi lub miasta)