Zadanie 1/160
Wyłacz wspólny czynnik przed nawias .
h)9xy - y =
i)ab +3b² =

zadanie 2/160
Ile w sumie ma nóg m much , k komarów i ż żuków. ?

zadanie 3.Wyłącz przed nawias jednomian 2x.
a) 2x -2xy
b)4x - 8xy
c) 6x² - 12x =

tylko niech to bd rozpisane . ;-)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:14:01+02:00
9xy-y=y(9x-1)
ab +3b² =b(a+3b)

6m+6k+6ż

a) 2x - 2xy = 2x(1-y)
b)4x-8xy = 2x(2-4y)
c)6x² - 12x = 2x(3x-4)

i to tyle nie ma co wiecej rozpisywac
2 5 2
2010-04-13T20:14:54+02:00
9xy - y = y (9x - 1 )
ab +3b² = b ( a + 3b )

zadanie 2
to zależy ile te owady mają nóg
powiedzmy , że
mucha = 6nóg
komar = 8nóg
żuk = 6 nóg

6m + 8k + 6ż
( ilość nóg razy ilość owadów + ilość nóg razy ilość owadów + ilość nóg razy ilość owadów )

zadanie 3
a) 2x ( 1 - y )
b) 2x ( 2 - 4y )
c) 2x ( 3x - 6 )

mam nadzieję że to ci będzie pasowało , bo nie wiem za bardzo jak miałam to rozpisać bardziej ;)
2 3 2
2010-04-13T20:27:37+02:00
Zad 1
9xy-y=y(9x-1)
ab+3b²=b(a+3b)
zad 3
2x-2xy=2x(1-y)
4x-8xy=2x(2x-4y)
6x²-12x=2x(3x-6)


2 nie mam zrobionego
2 5 2