Odpowiedzi

2009-11-04T17:46:02+01:00
X- drugi bok
x*20 cm=700 cm 7 dm(kwadratowyc)= 700cm(kwadratowyc)
x= 35
obw=
2* 35+2* 20=70+40=110cm
2 4 2
2009-11-04T17:46:13+01:00
P = 7 dm^2 = 70 cm^2
a = 20 cm
b = 70 cm^2 / 20 cm = 3,5 cm

L = 2*a + 2*b
L = 2*20 cm + 2*3,5 cm = 40 cm + 7 cm = 47 cm

odp. obwód prostokąta wynosi 47 cm.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T17:46:25+01:00
7dm = 70cm
P.pr. = a*b
2 * 3,5 = 7dm
Drugi bok ma 35 cm
Obwód = 35 *2 + 20*2 = 110 cm = 11dm
3 5 3