Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:12:32+02:00
Na pomaganiu mu w trudnych sytuacjach modlitwą i materialnie też jeśli to konieczne. Może polegać też na służbie starszym np można ustąpić miejsca starszej pani w autobusie czy pomóc jej przejść przez ulicę. Można też służyć poprzez pomaganie słabszym i biedniejszym od nas, na stawaniu w ich obronie.
7 4 7
2010-04-13T20:12:57+02:00
Według mnie chodzi o bezinteresowną pomoc bliźniemu, bez potrzeby odczuwania jakiś korzyści z tego płynących. Przykładem takiego postępowania możne być np. Matka Teresa z Kalkuty.
37 4 37
2010-04-13T20:13:44+02:00
Moim zdaniem służba drugiemu człowiekowi polega na tym, iż ta druga osoba może liczyć na nas w każdej sytuacji. Nie chodzi o to, aby mu służyć spełniać wszystkie zachcianki, ale pomagac w podejmowaniu trudnych decyzji. kierowaniu na dobrą drogę.
3 3 3