Odpowiedzi

2010-04-13T20:13:22+02:00
2.
Wyścig z czasem .- tzn. że musisz coś zrobić,ale musisz się spieszyć,bo masz mało czasu .
zabijać czas- np. graniem na kompie zabijam wolny czas.
1 1 1
2010-04-13T20:14:09+02:00
1.

Przetrwać próbę czasu.
nadszarpnięty zębem czasu

2.

śpieszyć się, wykonać cos najszybciej jak się da.

wykonywać czynności mające na celu subiektywne przyspieszenie upływu czasu; człowiek sądzi, że czas płynie szybciej i dzięki temu znudzenie nie jest mniejsze
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:14:10+02:00
Nadszarpnięty zębem czasu
przetrwać próbę czasu
wyścig z czasem - robić coś najszybciej jak się da, wiedząc, że ma się mało czasu
zabijać czas - robić coś, by czas upłynął możliwie jak najszybciej