Zamień zdania złożone na pojedyncze.
*Żaden rycerz nie uwolnił królestwa od smoka, gdyż był on zbyt silnym przeciwnikiem.
*Skuba wpadł na pomysł ,jak pozbyć się bestii.
*Smok musiał się napić,ponieważ paliły go wnętrzności.

szybko pierwsza dobra nagrodze

2

Odpowiedzi

2010-04-13T20:12:57+02:00
A) Nikt nie uwolnił królestwa
b) Pomysł pozbycia się bestii
c) Napicie się przez smoka
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:13:49+02:00
1.Żaden rycerz nie uwolnił królestwa od smoka.Był on zbyt silnym przeciwnikiem.
2.Skuba wpadł na pomysł.Pozbyć się bestii.
3.Smok musiał się napić.Paliły go wnętrzności.