Odpowiedzi

2010-04-13T20:17:00+02:00
Cechy charakteru. Gdyż nie słuchał rad ojca i uparcie dążyłd do celu.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:18:03+02:00
Myśle że cechy charakteru ponieważ skrzydła były dobrze zbudowane ale to przez jego charakter upadł na ziemię ponieważ nie umiał słuchac swojego ojca
1 1 1
2010-04-13T20:18:36+02:00
Cechy charakteru ponieważ Ikar był uparty i nie posłuchał ojca .Był także ciekawy i nieodpowiedzialny
1 1 1