Odpowiedzi

2009-11-04T17:49:16+01:00
Cechy Oddychania :
1. glukoza ,tlen
2.dwutlenek węgla,woda,energia

Cechy Fotosyntezy :
1.dwutlenek węgla,woda
2.światło
3.glukoza,tlen


2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T17:57:21+01:00
Oddychanie tlenowe
1. Substancje potrzebne do procesu
dwutlenek węgla(CO2)+woda(H2O)
2.Produkty:
Glukoza + tlen

Oddychanie beztlenowe
1.substraty to glukoza i tlen
2.produkty to dwutlenek węgla, woda i energia

Fotosynteza:
związki wykorzystywane w procesie to dwutlenek węgla i woda.
źródło energii: światło
związki powstające w procesie: związki organiczne:)

Chemosynteza:
związki wykorzystywane w procesie: dwutlenek węgla
źródło energii: utlenianie związków nieorganicznych
związki powstające w procesie: związki organiczne



5 3 5