Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:20:42+02:00
Na świecie jest wiele kościołów ale tylko nasz jeden został stworzony przez Boga Stwórcę a nie jak inne przez ludzi :). Ma on również jednego najwyższego pasterza którym jest założyciel Kościoła Jezus Chrystus. Nauka głoszona przez Kościół jest wszędzie jedna i ta sama. Kościół udziela wszędzie tych samych sakramentów świętych. Duch Święty utrzymuje jedność każdego chrześcijanina z Jezusem Chrystusem w taki sposób jak latorośl jest zjednoczona z krzewem winnym. Chrystus porównuje Kościół do sakramentu małżeństwa. Małżeństwo jest jedno, niepowtarzalne
i nierozerwalne tak jak nasz Kościół. :)

Może ci sie spodoba (mam nadzieję :) thx za uwage
2 4 2
2010-04-13T20:27:32+02:00
Tam masz zadanie nr.

58,59,60,61. tam masz pełne odpowiedzi.
1 5 1