Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:20:31+02:00
Sciagane jest czynnoscia naganna bo;
* nie pozwalamy sobie sprawdzic swoich wiadomosci
* jest to grzech przeciwko duchowi swietemu
* jest to nie zgodne z regulaminami i zasadami
18 3 18
2010-04-13T20:20:35+02:00
Bo:
1. nie uczysz sie sam tylko przepisujesz od kogoś a w ten sposub napewno niczego się nie nauczysz.
2. wykorzystujesz innych ponieważ oni pracują za ciebią
17 4 17