1. Oblicz 1 % liczby, wiedząc, że

A) 5% tej liczby jest równe 20.
B)15 % tej liczby jest równe 60.
C) 25 % tej liczby jest równe 100.
D)75 % tej liczby jest równe 300.

2. Oblicz 100 % liczby, jeśli

A)25% tej liczby jest równe 50.
B)50% tej liczby jest równe 170.
C)10% tej liczby jest równe 2.
D) 20% tej liczby jest równe 450.

3

Odpowiedzi

2010-04-13T20:25:25+02:00
1A=4
B=4
C=4
D=4

2A=200
B=340
C=20
D=2250
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:26:06+02:00
1
A) 4
b) 4
c) 4
d)4
2
a)200
b)340
c)20
d)2250
9 4 9
2010-04-13T20:27:42+02:00
1.A)4
B)4
C)4
D)4
2.A)200
B)340
C)20
D)2250
6 3 6