Odpowiedzi

2009-11-04T17:48:30+01:00
P.Indyjski
p.Malajski
p.Arabski
p.Koreański
p.Indiochiński
p.KAnczatka
2009-11-04T17:49:54+01:00
1 arabski
2 indochiński
3 indyjski
4 Kamczatka
5 malajski
6 koreański
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T17:50:36+01:00
1. P. Indochiński - 2,3 mln km²
2. P. Indyjski - 2,1 mln km²
3. P. Arabski - 2 780 tys. km²
4. P. Kamczatka - 370 tys km²
5. P. Koreański - 220 tys. km²
6. P. Malajski - 190 tys. km²