Odpowiedzcie na pytania :
- Jak nazywał się latarnik
- Gdzie toczy sie akcja
- Co jaki czas przepływała łódka
- W jakich bitwach brał udział
- Jakie zdobył odznaki
- Co w wyglądzie go wyróżniało
- Co się stało z poprzednim latarnikiem

2

Odpowiedzi

2010-04-13T20:27:36+02:00
1.Jak nazywał się latarnik - Skawiński
2.Gdzie toczy sie akcja - Aspinwall , Panama
3.Co jaki czas przepływała łódka . - raz na dzień
4.W jakich bitwach brał udział - W stanach , na Węgrzech, w Hiszpanii, Francjii
5.Jakie zdobył odznaki -krzyż w trzydziestym roku oraz z wojny karlistowskiej.
6. Co w wyglądzie go wyróżniało -ruchy i postawa żołnierza , białe włosy , smutna twarz.
7.Co się stało z poprzednim latarnikiem . -Poprzedni latarnik podszedł nad sam brzeg skalistej wysepki,na której stoi latarnia , i zaostał spłukany przez fale morską.

:))
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:30:11+02:00
1. Skawiński
2. W Aspinwall niedaleko Panamy
3. Jedna na dzień
4. w Powstaniu listopadowym, w bitwie o stany zjednoczone
5. krzyż
6. Siwe włosy, pomarszczona twarz
7. zaginął bez wieści
1 5 1